for cooperation
for recipients of parcels

Online Shop
Manager

NO CUSTOMER
WILL BE LOST!

Imagine never again having to think about hiring and qualifying new operators, monitoring missed calls and adhering to the script - and at the same time paying only for the placed orders. You will receive all these and many other advantages by using the service of online shop manager!

OUR ADVANTAGES

You only pay for actually placed orders

We ourselves
vet and qualify operators

The whole process of completing and adjustment takes 3 days

KEEP REASONABLE PRICES

We have introduced a minimum tariff that is comfortable for business

tariff“STANDARD”

15 000 RUR/month

150 orders
+70 RUR/each next order

daily
9.00-21.00

inbound and outbound calls
+
call back
+
order actualization

subscription fee for telephony (one number) 2,500 RUR/month

one-time connection of the number from 990 RUR

tariff“BUSINESS”

17 000 RUR/monthс

300 orders
+60 RUR/each next order

daily
9.00-21.00

inbound and outbound calls
+
call back
+
order actualization

subscription fee for telephony (one number) 2,500 RUR/month

one-time connection of the number from 990 RUR

tariff“PARTNER”

27 500 RUR/month

500 orders
+50 RUR/each next order

daily
9.00-21.00

inbound and outbound calls
+
call back
+
order actualization

no subscription fee

one-time connection of the number from 990 RUR

1+1order confirmation
from website

individual basis

as mutually agreed

daily
9.00-21.00

inbound calls

no subscription fee

no one-time connection

PER-MINUTE TARIFFING

service package1000

9 100 RUR/month

9.10 RUR/month

service package3000

26 500 RUR/month

8.85 RUR/further minute

service package5000

42000 RUR/month

8.40 RUR/further minute

service package10000

81 000 RUR/month

8.10 RUR/further minute

Calculate the cost of the tariff for your online shop
AND GET FOR FREE

  • operations
    in the personal account

  • records of all conversations with operators

  • analytics reports

  • record of personal hello message

  • instruction for managers operators

SUM UP THE QUALITY OF OUR OPERATORS’ WORK

We offer project launch for free, profitable cost and detailed reports

Outbound calls

0:00
0:00
0:00

Inbound consultations

0:00
0:00
0:00

Cross-selling

0:00
0:00
0:00

OPERATIONAL STAGES

We will launch your project for free in 3 days

  1. DISCUSS
    YOUR PLANS
    AND WISHES

    Contact our manager of the development department by phone+7 (495) 125-28-13, e-mail info@b2cpl.ru. We will answer all your questions.

  2. SELECT
    BEAUTIFUL TELEPHONE NUMBER

    In our telephone database, you can always find simple and "beautiful" numbers for your online shop.

    If you already have a telephone number, we will arrange call diversion.

  3. SIGN A CONTRACT

    After agreeing on the operational scheme, our manager will draw up a contract and send it to your Email.

    Call-Center operators will start examining the assortment of your online shop.

  4. QUALIFY OPERATORS

    The stage of adjustment of telephone conversations script. At your request, you can conduct training for operators on taking orders in office or via Skype.

  5. ACTIVATE
    YOUR PERSONAL ACCOUNT

    In your personal account, you can track the results of conversations and all records. Check analytical reports on sales.

    PERSONAL ACCOUNT

Рассчитайте стоимость колл центра для вашего интернет-магазина

Оцените качество работы наших операторов интернет-магазинов

Call центр на аутсорсинге

Профессиональный колл центр для интернет-магазина, работающий бесперебойно и не требующий вашего постоянного операционного контроля – это возможно. Компания B2CPL предлагает услуги call центра на аутсорсинге по оптимальным для бизнеса тарифам. Настроим все процессы, соберем и обучим рабочую группу операторов за 3 дня!

​Опытные операторы для вашего интернет-магазина

Все менеджеры имеют большой практический опыт работы и соблюдают скрипты телефонных разговоров, которые согласовываете вы. По вашему желанию можно провести тренинг для операторов по приему заказов в офисе или на удаленной конференции через любой софт.

​Личный кабинет вашего колл центра для интернет магазина

Вам не обязательно ежедневно проверять, как идут дела у операторов. Но вы можете это делать в любое удобное время через функциональный личный кабинет. Вы сможете отслеживать результаты разговоров и все записи, оценивать работу операторов интернет-магазина, проверять аналитические отчеты по продажам.

Выбирая услугу «Менеджер интернет-магазина», вы платите только за фактически оформленные заказы. Поминутная тарификация, красивые номера телефонов, обученные операторы-консультанты, разбирающиеся в ваших товарах – все это доступно при выборе call центра интернет-магазина B2CPL.